Vae Victis

VaeVictis Guild Forum

Ogłoszenie

"Motyw jest taki" że zaczynamy pogrywać na Angrathar nowym realmie Sunwell międzynarodowym. Pisać do Arimo, Melindor/ Wildstylez jak chcecie znowu polamic Sindragose xD bez parcia na progres tylko 4 fun [narazie xD]

#1 2013-10-30 19:38:19

VVadmin

GM

Zarejestrowany: 2013-04-26

Nowy Regulamin

REGULAMIN:

OGÓLNE:
1. Każdy członek gildii bez względu na rangę jest zobowiązany do godnego reprezentowania Gildii.
2. Każdy członek gildii jest zobowiązany do posiadania TS (oraz przebywania na nim w czasie radiów) oraz addonu DBM.
3. W gildii mogą być tylko postacie na 80 levelu. Postacie te muszą spełniać również wymogi raidowe (określone w danym czasie przez zarząd) i być gotowe do dołączenia do grupy raidowej w przypadku prośby zarządu.
4. W gildii są następujące rangi: Rekrut, Member, Oficer, GM.
5. W gildii memberzy i oficerowie mogą posiadać maina i dwa alty (razem 3 postacie). Postacie te traktowane są na równi pod względem dopuszczenia do rollu. Alt nie ma jednak prawa do chodzenia na main run z wyjątkiem sytuacji w których jest on decyzją oficerów uznany za klasę potrzebną w raidzie lub też po zdobyciu ich zgody. Obecność alta na runie głównym powinna być sporadyczna i dyktowana przez dbałość o dobro gildii. Pełnym prawem członków zarządu jest odmówienie zabrania alta na run główny, lub run progresowy oraz jeśli nie znalazł się w grupie na ich prośbę ograniczenie jego praw do lootu.
6. Postaci będących w gildii nie można wymieniać na postacie słabiej ubrane. Każdy nowo dodany alt powinien mieć minimalnie 5k gs.
7. W gildii nie ma handlu itemami, pp-kami, postaciami, itd. (zarząd nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje płynące ze złamania tego punktu).

URLOP I USUNIĘCIE Z GILDII:
8. Urlop zgłaszamy na forum według wzoru. Zgłoszenie urlopu wiąże się z ustawieniem rangi casual (z wpisaną datą). Brak zgłoszenia urlopu i dłuższa nieaktywność powoduje usunięcie z gildii.
9. Osoby, które powrócą z urlopu, przez okres od 1 do 3 tygodni (decyduje wcześniejsza długość urlopu), będą szczególnie rozliczane za ich aktywność na raidach. Po upływie tego czasu otrzymają rekompensatę punktową za ich aktywność po powrocie. Ilość przeliczonych punktów będzie rozliczna wg schematu:
   
ZA URLOP 1-TYGODNIOWY:
     100 % obecności na raidach → 2 punkty
      80 % obecności na raidach → 1 punkt
ZA URLOP 2-TYGODNIOWY:
    100 % obecności na raidach → 3 punkty
     80 % obecności na raidach → 2 punkty
     60 % obecności na raidach → 1 punkt
ZA URLOP OD 3-4 TYGODNI:
   100% obecności na raidach → 3 punkty
    80 % obecności na raidach → 2 punkty
    60 % obecności na raidach → 1 punkt


10. Urlop trwający dłużej niż miesiąc nie będzie podlegał rekompensacie punktowej.
11. Urlop uprawniający do zwrotu punktów nie może być zgłoszony częściej niż raz w miesiącu, zaś urlop 1-tygodniowy nie częściej niż 2 razy na rok.
12. Osoba która wyjdzie z gildii lub zostanie z niej usunięta traci wszystkie punkty reputacji.
13. Niesubordynacja i zachowania niestosowne będą rozpatrywane na spotkaniu oficerów. Mają oni prawo do ukarania członka gildii usunięciem z gildii bądź innymi karami (np. minusami).

REKRUTACJA:
14. Nowy członek gildii ma 3 tygodniowy okres próbny, w którym musi się wykazać aktywnością na raidach (przy przyjęciu do gildii w notce rekrut dostaje datę końca bycia rekrutem) oraz jego prawa do lootu są ograniczone.
15. Zakończenie okresu rekrutacyjnego wiąże się z przyznaniem dodatkowych punktów:
     - za udział we wszystkich raidach punktowanych (czyli 6), gracz otrzymuje dodatkowe 40% punktów osoby, która prowadziła aktualnie w punktacji w momencie przyjęcia.
     - za udział w 5 radiach punktowanych, gracz otrzymuje dodatkowo 30% -||-
     - za udział w 4 radiach punktowanych, gracz otrzymuje dodatkowo 20% -||-
     - za udział w mniejszej liczbie raidów niż 4, rekrut nie otrzymuje żadnych dodatkowych punktów.
W szczególnych przypadkach zarząd może zdecydować o połączeniu okresu rekrutacyjnego z okresem casual, albo przydzielić niższe progi punktowe.

RAIDY I SYSTEM ROZDAWANIA LOTU:
16. W gildii obowiązuje system Lootu Oficerskiego z reputacją.
17. Master loot i raid lidera posiada oficer na raidzie.
18. Raidy główne odbywają się w CZWARTKI, NIEDZIELE i PONIEDZIAŁKI od 19.00 do godzimy 22.00 (za zgodzą większości raidu godzina końcowa  może zostać przesunięta).
19. O otrzymaniu itemów decyduje decyzja oficerów zgodna z wysokością reputacji gracza w gildii, która wyznaczana jest przez liczbę będącą wynikiem sumy plusów i minusów. Wysokość reputacji jest jawna, określa ją tabela dostępna ze strony internetowej gildii.
20. Punkty reputacji (plusy lub minusy) zdobywa się obecnie na raidach: ICC 25 i ToGC 25. Bądź raidach odbywających się w tym czasie zastępujących je.
21. Maksymalna ilość punktów w jednym tygodniu radiowym wynosi: 2.
22. Osoba zapisana w Kalendarzu ma pierwszeństwo do otrzymania slota w raidzie, przed osobami niezapisanymi (chyba, że przyjęcie ich do grupy uniemożliwi realizację raidu).
23. Zapisu w Kalendarzu należy dokonać najpóźniej w dzień przed raidem (Liczy się zapis na TAK).
24. Chętni do odbycia raidu zobowiązani są do:
- stawienia się 15 min przed raidem i nie później niż 5 min po ustalonej godzinie,
- zaopatrzenia się podczas raidów progresowych w własne: jedzenie, gold, scrolle i flaski.
- mile widziany jest zestaw VV
25. Osoby które dostały się na raid zobowiązane są do:
- dołożenia wszelkich starań do maksymalnego wykorzystania umiejętności swojej klasy, zgodnie z taktykami, zwłaszcza w postaci dps'u.
- do nie afkowania podczas raidu,
- słuchania poleceń osoby z zarządu gildii lub osoby wyznaczonej do pomocy w prowadzeniu raidu (w tym polecenia zachowania ciszy). W przeciwnym wypadku gracz otrzymuje ostrzeżenie lub minus.
26. Osoba, która stawiła się o określonej porze i zrobiła cały raid pozytywnie lub osoba, która była zapisana i stawiła się na raid o określonej porze, lecz w drodze selekcji oficerskiej nie dostała miejsca w raidzie dostaje plusa.
27. Poziom reputacji decyduje o możliwości luz pierwszeństwie do rollowania itemów poszczególnych poziomów. Podział ten występuje zgodnie z poniższą rozpiską:

POZIOM I: Trinkety i tokeny heroiczne z ICC → Pierwszeństwo do lotu mają osoby o najwyższym poziomie reputacji. W przypadku, gdy rollują dwie osoby o takiej samej ilości plusów wygrywa osoba z większym rollem lub wybrana decyzją oficerów. Wygranie itemu skutkuje spadkiem punktów reputacji o  4 pkt.
POZIOM II: Trinkety i tokeny ICC 25 oraz trinkety z TOGC 25 i ICC 10 HC → jak w POZIOMIE I Wygranie itemu skutkuje spadkiem punktów reputacji o 2 pkt.
POZIOM III: Bronie (w tym ranged weapon), tarcze, off handy z ICC 25, itemy poziomu ICC 25 HC oraz wyznaczone przez oficerów itemy (np. ze skrzyni TOGC 25),→ jak w POZIOMIE I Wygranie itemu nie skutkuje spadkiem punktów reputacji.
POZIOM IV: Itemy z ICC 10 HC/ICC 10 otrzymują w pierwszeństwie gracze, którzy przysłużyli się progresowaniu tego raidu. Lista tych osób umieszczona jest w temacie progresu ICC 10.
POZIOM V: Itemy poziomu ICC 25 oraz trinkety TOC 25, TOGC 25 (z wyjątkiem trinketów, tokenów i itemów ze skrzyni) ICC 10 z wyjątkami opisanymi z poziomach wyższych – może rollować każdy, kogo ilość punktów reputacji wynosi więcej niż 5.


28. Do Shadowmourne będzie ustalona kolejka, w której pod uwagę będą brani gracze wykazujący się aktywnością nie tylko w ramach rozpiski punktowej ale także podczas raidów progresowych icc  10 normal/heroic.
29. Punkty wpisywane są na bieżąco, lub gdy nie jest to możliwe w poniedziałek. Nowo wpisana liczba będzie ustalać wysokość reputacji w nadchodzącym tygodniu radiowym.
30. Oficer prowadzący raid decyduje o tym, kto idzie na raid, jaką postacią i w jakim specu.
31. Osoba idąca na raid rolluje pod spec w jakim na niego idzie.
32. O zakończeniu raidu decyduje Raid Leader, opuszczenie go przed jego wyraźną komendą skutkuje nie przyznaniem plusa lub przyznaniem minusa.
33. W ciągu każdego miesiąca (kalendarzowego), każdy może skorzystać JEDNOKROTNIE z bonusowej opcji „nieprzygotowania” (oznaczone jako „!”) do raidu.
34.W danym tygodniu można odrobić punkt czwartkowy poprzez zapis i przybycie na ICC 10 w niedzielę (odrobione nie mogą zostać raidy które się jeszcze nie odbyły).
35. Osobom nieustannie upominanym (w tym lamiącym i afczącym), takim które były karane punktami minusowymi, często przechodzącymi w stan casual lub które niedawno wróciły z tego okresu Oficer pełniący na raidzie rolę Raid Leadera ma prawo do odmówienia przydzielenia itemu, nawet jeśli osoba ta według rozpiski punktowej będzie do tego itemu uprawniona. Pod uwagę w tej kwestii będą brane także wcześniejsze raidy.
36. Oficerka może zarządzić WIPE punktowy dotyczący części punktów zebranych przez graczy. Wipe dotyczyć będzie wszystkich członków gildii oprócz rekrutów w środku okresu rekrutacyjnego, jednak punkty zostaną im odjęte po przeliczeniu. Wipe może odbywać się co najmniej raz na kwartał, po zakończeniu miesiąca raidowego.

UWAGI KOŃCOWE
37. Nowy regulamin wchodzi z dniem 31.10.2013. Osoby dodane do gildii po tej dacie będą obowiązywały nowe reguły dotyczące przeliczeń punktowych.
38. Regulamin może ulec zmianie, gracze zobowiązani są śledzić je na bieżąco.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neurokognitywistyka.pun.pl www.chomiki-pbf.pun.pl www.aroundtheworld.pun.pl www.granarutofan.pun.pl www.boxserwis.pun.pl